חורף | זהבה? יותר כמו שלושת הדובים. - הפועל ירושלים שחייה

חורף | זהבה? יותר כמו שלושת הדובים.

חורף

תרדמת חורף

ולחשוב שיכולנו למנוע את הרגע הזה

ולחשוב שיכולנו למנוע את הרגע הזה

אם אתם לא שומעים את המילה "השמנה" כשאתם חושבים על החורף, הכתבה הזו לא בשבילכם. רבים מאיתנו מכירים את התופעה – אנחנו מתרחבים, המכנסיים מתהדקים ולקראת הקיץ מגיעים עם כמה קילוגרמים עודפים…

לחוצים מעוד חורף משמין?
אין ממה להילחץ, יש לנו פתרונות! וחוץ מזה, לחץ בעצמו גורם להשמנה אז הנה לכם עוד סיבה להירגע.

תירוצים שלום… ולהתראות!

  • אז אנחנו משכנעים את עצמנו שקר מדי/חשוך מדי כדי להתאמן ובמקום זה אנחנו מדליקים את החימום, רובצים על הספה, צופים בטלוויזיה ו… אוכלים. הנשנוש הוא אויב מסוכן וידוע לכולם. הוא תוקף אותנו ברגעים של חולשה ולפעמים, אין מה לעשות, אנחנו נכנעים לו. אז לא רק שאנחנו מדלגים על האימון, אנחנו אוכלים קלוריות מיותרות. אחר כך אנחנו לא באמת יכולים להיות מופתעים מכך שהסנטר מתחיל להשתכפל. אם באמת תשקיעו בזה מחשבה (וגם זה שורף קלוריות), אין סיבה לא להישאר פעילים. מה עם ספורט במבנים מקורים ונעימים? מה עם זומבה, קפיצה בחבל, שחייה?

  • דיכאון חורף – כל חורף אני מוצאת את עצמי מסתכלת מחוץ לחלון ותוהה לגבי משמעות החיים. חשוך, קר, גשום… יש קשר מוכח בין מזג אוויר לבין מצב רוח וחורף יכול להיות מלווה בדיכאון. ומה ממלא את תחושת הריקנות והעצבות יותר טוב ממשהו חם ומתוק? ויותר מכך, למה לחסה אין טעם של שוקולד??? דרך טובה להתמודד עם הדיכאון היא לדבוק בפעילות גופנית וליהנות מאור השמש עד כמה שניתן.

  • בצל מהלך – חולצה דקה, מעליה גופיה, מעליה סוודר, מעליו ג'קט, מעליו מעיל ו… ברכותיי! אתם בצל אנושי. ועם כל כך הרבה שכבות בגדים, מי ישים לב אם קצת התרחבו הירכיים והבטן רוטטת יותר מתמיד? אז כן, כנראה לא הרבה ישימו לב. אבל אז הנורא מכל, מגיע הקיץ ואיתו ההפתעה. החולצה הקצרה לא מכסה את הכרס והתסכול מורגש יותר מתמיד! חבר'ה בואו נאמר את האמת, לא צריך להזניח את עצמנו רק כי חורף. תשארו פעילים גם אם קשה (ולא, ללכת מהחדר למטבח וחזרה זה לא נחשב לפעילות מספיקה).

  • מי צריך לשתות אם אפשר לאכול? אז כן, אוכל יותר טעים ממים. בהרבה. אבל הגוף לא מבקש אוכל, הגוף מבקש מים! בחורף לא נרגיש הזעה או צימאון ואנחנו לעיתים מבלבלים בין צמא לבין רעב. לא חבל?

אז איך לעבור את החורף מבלי לשנות מידות? איך לא להקשיב לקולות העצלנות?

  • הקפידו לאכול בצורה מסודרת – 3 ארוחות ביום ו-2 ארוחות ביניים קטנות שיספקו את הצורך בנשנוש. אני לא אומרת לכם לאכול עשב וחצץ, אפשר בהחלט להנות מקינוח מתוק וחם! פשוט להמיר את השוקו החם בתפוח אפוי וטעים.
    זכרו – אל תדלגו על ארוחות, זה תמיד נוקם בנו אחר כך.

אין אין אין כמו חסה

אין אין אין כמו חסה

  • הקפידו לשתות מים! לא סתם שמעתם את זה מיליון פעם בחיים שלכם. לא רוצים מים קרים? אין בעיה, על תה שמעתם?

  • איך להילחם בדיכאון המפטם ובעצלנות המשכנעת? ספורט, ספורט ועוד ספורט. אף אחד לא צריך לרוץ בגשם אבל מה עם חדר כושר? כושר בבית? אפילו סתם לרוץ במדרגות? ואם בא לכם להנות יותר מלסבול…

תעבירו את החורף אצלנו! עמותת הפועל ירושלים שחייה מזמינה אתכם להתמודד איתנו עם קשיי החורף, לשמור על הגזרה ולטפח את הסיבולת. היחס המקצועי, המדריכים המנוסים וכמובן הבריכה המקורה ירחיקו את הדיכאונות והרעב לפחמימות.

עמותת הפועל ירושלים שחייה יודעת שאין אף אחד שחסין לחורף – פעוטות, ילדים, מתבגרים, מבוגרים… למזלכם, אצלנו יש חוג לכל גיל! כמובן לקטנטנים המים מחוממים ונעימים, כך שכולם יוכלו להנות.

 

מעוניינים להירשם? לחצו כאן!!

עשוי לעניין אותך בנוסף:

חדשות ואירועים שחייני הפועל ירושלים

שני מתחמי בריכות חדשים בשכונת רמות

שני מתחמי בריכות חדשים ומשופצים בשכונת רמות, ירושלים. במתחמים  מלתחות חדשות ותנאים מעולים ובטיחותיים ללימוד שחייה בכל גיל. הפועל ירושלים לשחייה פועלת למעלה מעשור בעיר

חוזרים לשגרה
חדשות ואירועים שחייני הפועל ירושלים

חוזרים לשגרה – הפועל ירושלים שחייה

הנחיות להמשך פעילות לאחר תקנות הקורונה החדשות בהמשך לתקנות הקורונה החדשות, על מנת להמשיך פעילות של הילד/ה בחוגי השחייה, נדרש לבצע רישום לאיגוד השחייה. הנכם

הרשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים והטבות

שתפו את הפוסט..