פעילות שחייה לפעוטות – לזחול למים - הפועל ירושלים שחייה

פעילות שחייה לפעוטות – לזחול למים

פעילות שחייה לפעוטות | הפועל ירושלים שחייה | שחייה לפעוטות בירושלים

שחיית פעוטות מיועדת לתינוקות מגיל שלושה חודשים ועד 4 שנים. כל הורה יודע כמה עמוס יכול להיות הלו"ז בגיל הזה – משינה לאכילה, בין גיהוק לבכי, מטיטול אחד לאחר… לא פשוט למצוא פעילות שמתאימה ללו"ז עמוס שכזה!

ומה לגבי שחייה? בעצם, מה יותר טבעי מהקשר שלנו למים? הרי משם התחלנו!

פעילות שחייה לפעוטות

פעילות השחייה לפעוטות היא יחד עם אחד מההורים ובבריכה מחוממת. החום של המים, המגע של ההורה, המוזיקה, המשחקים, האווירה הכיפית והאהבהההה, כל אלה יוצרים ביחד חוויה נהדרת לפשושים שלנו.

מחקרים מראים כי ילדים שבילו בפעילות מים מגיל צעיר הם בעלי יתרון על בני גילם שלא נחשפו לפעילות זו. היתרונות הינם בתחום המוטוריקה העדינה והגסה ובתחום הקוגניטיבי. התפתחות המוח של התינוק מתרחשת בקצב מואץ בשנתיים הראשונות והפעילות במים מעניקה לו גירויים שעוזרים ליצירת קשרים במוח ולשיפורם.

את מרב התועלת מהפעילות מפיקים תינוקות שהתחילו בה לפני גיל שנה, אך לעולם לא מאוחר ליהנות מפעילות הורה-ילד חיובית זו, המשרה שלווה ורוגע במים.

מעבר ליתרונות הרבים של השחייה עבור הפעוטות, גם ההורים מרוויחים מהחוויה. הזמן עף והילדים גדלים במהירות, במצמוץ אחד הם כבר בתיכון ומתחילים הטיולים ללשכת הגיוס. רק המחשבה שיום אחד הם יעזבו את הקן צובטת לנו!

אז מה איתנו? אנחנו רק רוצים להנות מכל יום איתם, בתקופה שהם זקוקים לנו יותר מתמיד. ברור לנו שהקשר איתם לא נגמר כשהם יוצאים לאזרחות… אבל כשיש קשר טוב עם התינוק, הוא גדל בידיעה כי בכל גיל יש בסיס בטוח המאפשר לו להתרחק מכם ולחקור את הסביבה, ובמקביל הוא חוזר אליכם כאל חוף מבטחים כדי לקבל מכם תמיכה בזמן מצוקה.

פעילות שחייה לפעוטות

בהפועל ירושלים שחייה, ביחד עם ההורים, אנחנו מלווים את התינוקות עוד לפני הצעד הראשון שלהם!


תדירות הפעילות:
פעם בשבוע או פעמיים בשבוע.

ימי הפעילות:
יום שלישי אחה”צ 
19:45 – 15:15.
יום שישי בבוקר 
8:00 –14:00.

גילאים:
3 חודשים – 4 שנים.

אורך השיעור:
30 דקות.

 


לבוש:

בגד-ים מיוחד לתינוקות וחיתול מים.

טמפרטורת המים:
32-33 מעלות.

מיקום:
בריכה ייעודית לפעוטות בחוות הנוער הציוני – רחוב הורקניה 26.

מדריכות החוג:

יעל דודיאן ותניא בואי, שתי מדריכות עם ניסיון רב בתחום חוגי המים לפעוטות שאוהבות את מה שהן עושות. הניסיון שיש להן מבטיח חוויה ייחודית לילד/ה ולהורה.

עשוי לעניין אותך בנוסף:

חדשות ואירועים שחייני הפועל ירושלים

שני מתחמי בריכות חדשים בשכונת רמות

שני מתחמי בריכות חדשים ומשופצים בשכונת רמות, ירושלים. במתחמים  מלתחות חדשות ותנאים מעולים ובטיחותיים ללימוד שחייה בכל גיל. הפועל ירושלים לשחייה פועלת למעלה מעשור בעיר

חוזרים לשגרה
חדשות ואירועים שחייני הפועל ירושלים

חוזרים לשגרה – הפועל ירושלים שחייה

הנחיות להמשך פעילות לאחר תקנות הקורונה החדשות בהמשך לתקנות הקורונה החדשות, על מנת להמשיך פעילות של הילד/ה בחוגי השחייה, נדרש לבצע רישום לאיגוד השחייה. הנכם

הרשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים והטבות

שתפו את הפוסט..